Re: Zasedání ZM 9.2.2017 - Show must go on
Napsal: ned 23. dub 2017 7:19:27
Budu se snažit držet témata "busík", tedy kozy, Honzík nemá rád, když se témata zmatečně proplétají. Na školu by bylo jistě zajímavé založit nové vlákno, třeba by se do diskuse zapojili i ti, kdož s ní mají spojenou třeba jen pouhou obživu.
Honzíkovi:
Tvá tvrzení jsou tak přesvědčivá, že pro ně žádných důkazů potřeba není. Já samozřejmě věřím tomu. že bys uměl stav tachometru upravit, věřím i tomu, že bys této schopnosti dokázal náležitě využít!
Zírajícímu:
Sám jsi poznal, že busík mohl mít jistý význam nejen pro potřebu školy, ale i pro ostatní občanstvo. Celý proces neskončil jeho nákupem, bylo nutné hledat i další možnosti využívání. Pro tehdejší zastupitelstvo bylo jednodušší zaplatit (přes pochybnou existenci krajského úřadu) příspěvek na provoz veřejné linky, byť s problematickým využíváním. Sám uznáváš, že až starostka se pokusila upravit jeho jízdní řád odpovídající skutečný potřebám místních obyvatel. Přesto lze říci, že občané dávají přednost přesuny do zaměstnání zajišťovat dopravou vlastními prostředky.
A tankování? Obec nakupuje naftu ve velkoobchodu, potřebuje ji nejen pro busík, ale i k napájení avie a traktoru. Uskladněna je u mne, fakturuji 0,20 Kč za litr. Nejde o nic atraktivního a lze kdykoliv tento způsob změnit k lepšímu.
Honzíkovi:
Tvá tvrzení jsou tak přesvědčivá, že pro ně žádných důkazů potřeba není. Já samozřejmě věřím tomu. že bys uměl stav tachometru upravit, věřím i tomu, že bys této schopnosti dokázal náležitě využít!
Zírajícímu:
Sám jsi poznal, že busík mohl mít jistý význam nejen pro potřebu školy, ale i pro ostatní občanstvo. Celý proces neskončil jeho nákupem, bylo nutné hledat i další možnosti využívání. Pro tehdejší zastupitelstvo bylo jednodušší zaplatit (přes pochybnou existenci krajského úřadu) příspěvek na provoz veřejné linky, byť s problematickým využíváním. Sám uznáváš, že až starostka se pokusila upravit jeho jízdní řád odpovídající skutečný potřebám místních obyvatel. Přesto lze říci, že občané dávají přednost přesuny do zaměstnání zajišťovat dopravou vlastními prostředky.
A tankování? Obec nakupuje naftu ve velkoobchodu, potřebuje ji nejen pro busík, ale i k napájení avie a traktoru. Uskladněna je u mne, fakturuji 0,20 Kč za litr. Nejde o nic atraktivního a lze kdykoliv tento způsob změnit k lepšímu.