![Smějící se :lol:](./images/smilies/icon_lol.gif)
(jen smajlíci vyjádří tady tu "legraci" = slovanskou "odrůdu" =
smích skrz slzy...) To je zase legrační demagogie... Ale nevadí. Přestože jsem od puberty agresivní cholerik (
![Mrknutí ;)](./images/smilies/icon_e_wink.gif)
já tyhle věci přiznávám...), co rád do všeho jde, moje cynicko-pesimistická stránka mne časem naučila, že trpělivost (ano, je tam ten základ
trpět...
![Rolling Eyes :roll:](./images/smilies/icon_rolleyes.gif)
) je strašlivá a mocná zbraň (konečně už starší rockeři nás tehdy hodně mladé učili, že "útočící orel je sice moc krásnej, ale takovej sup je k...trpělivej pták a má k...výsledky...
![Zvrácený :twisted:](./images/smilies/icon_twisted.gif)
).
Takže zase po částech...
Prej
![Rolling Eyes :roll:](./images/smilies/icon_rolleyes.gif)
připomínka, že děti by se měl
y* naučit česky hlavně doma, se
mně/mi* docela líbí...(*promiň Karle, ale tady jsem opravdu musel i přes to nebo právě proto...?***, že vím, že český pravopis** prakticky nejde dokonale zvládnout***). A znovu připomínám, jsem bývalý učitel na prvním stupni !!!
Karle, tady demagogicky směšuješ dvě naprosto rozdílné věci... Vůbec přece nejde o mluvenou češtinu, kterou se dítě samozřejmě učí doma (z televize apod.
![Zvrácený :twisted:](./images/smilies/icon_twisted.gif)
- promiň, tomu vtipu jsem nemohl odolat...
![Velmi šťastný :D](./images/smilies/icon_e_biggrin.gif)
), ale právě o její **
pravopis !!! Ten je neuvěřitelně těžký (jen namátkou všechna ta i/y, ě, s/z, interpunkce atd. atd. atd. a to vůbec nemluvím o velkých písmenech, která vůbec nemají logická pravidla, jak už na mé první VŠ přiznal i "velký Lumír Klimeš"*** = u některých např. institucí jsi musel znát třeba pod co patřily, abys věděl, jaké písmeno jim "náleželo" a moc se to nezlepšilo ani teď...). A pak jsou tady neustálé změny pravopisu, výjimky, více správných možností apod. ...
ALE právě proto existuje propracovaný systém (zjednoduším...) cvičení, diktátů apod., který to většinu dětí za pár let celkem slušně naučí. Ale to je založeno na neustálém opakování, procvičování apod. Což ovšem p. Jansa kategoricky odmítl a zařazoval maximálně takové perličky jako "běhací diktáty"...
![Rolling Eyes :roll:](./images/smilies/icon_rolleyes.gif)
- výsledek byl, že můj syn (a pozor, aby bylo jasno - není to "chyba jeho schopností" = ukončil kvartu na slušném KT-gymplu s ještě zcela zbytečnými dvěma dvojkami...
![Geek :geek:](./images/smilies/icon_e_geek.gif)
) na konci 4. neuměl ani to, co ho naučila výborná "paní učitelka Soňa" ve třetí třídě a pak jsme to ke zkouškám na gympl pracně doháněli... A já mám za své až neuvěřitelné daně (můžem s Tvými "podnikatelskými" kdykoliv, i třeba veřejně, porovnat...) nárok na učitele a ne na "pokusníka"...!!!
Takže tvrdím, že chyba byla u p. Jansy "v češtině před šesti lety" (stále připomínám - kdybychom šli k soudu...
![Mr Green :mrgreen:](./images/smilies/icon_mrgreen.gif)
, že požadované vzdělání si teprve časem dodělával, na rozdíl od p. učitelky... a třeba už se to "na chudácích dětech"
![Smutný :(](./images/smilies/icon_e_sad.gif)
i naučil...) - stále víc mám ovšem chuť pustit se do výzkumu, jak to "jeho absolventům" jde dál - něco už vím a není to příliš radostné, Karle...!!! Konečně, ani pro Tebe by to nebylo tak těžké si zjistit (když už jste nám ho, i přes zcela jasný názor odborníků a rodičů, s p. exstarostkou "dost nečekaně darovali")... HOWGH !!!