Zasedání 31,10,2019
Napsal: čtv 07. lis 2019 10:31:43
Je to krásné, jak se budovatelé lepších zítřků zklidnili a dospěli k závěru, že už na rozvoji obce více zlepšit nejde: není už potřeba pořizovat záznamů - hlavního cíle bylo dosaženo!
A přitom se projednává tolik důležitých bodů. Zmíním se jen o tom, alespoň z mého pohledu, nejzajímavějším. Protest proti zrušení autobusové "pětky".
Kdysi jsem měl určité představy o provozu školního (nebo obecního) autobusu a určitě v nich nebylo počítáno s tím, že by měl nahrazovat nebo dokonce kopírovat linky zajišťované ze zákona státem. Bohužel, má snaha skončila krátce po nákupu autobusu prvního v roce 2002. V současné době už tato "veřejná služba" nabyla neskutečných rozměrů:
Zatím ji provozuje ČSAD, na ní se tlačí jakési vekslácké sdružení, ceny vypočítává nějaká POVEDená firma, vše pod ochranou krajského úřadu a každý by z toho balíčku chtěl něco urvat. Pak je mě velice líto iniciátorů zmíněné petice, jak snadno své úsilí promrhali. Oč zajímavější mohlo být téma získat do vlastnictví obce bývalou hospodu, kde se nabízí neskutečné množství způsobů jejího využití, ale z pohledu představitelů obce je nejdůležitější snaha o shromažďování důvodů proč to nejde. Třeba by jim tlak petice pomohl.
A ještě drobnou perličku: Proč asi píplmetry nezaznamenávají téměř každodenní účast ve veřejné dopravě jedné z horujících podporovatelek petice?
A přitom se projednává tolik důležitých bodů. Zmíním se jen o tom, alespoň z mého pohledu, nejzajímavějším. Protest proti zrušení autobusové "pětky".
Kdysi jsem měl určité představy o provozu školního (nebo obecního) autobusu a určitě v nich nebylo počítáno s tím, že by měl nahrazovat nebo dokonce kopírovat linky zajišťované ze zákona státem. Bohužel, má snaha skončila krátce po nákupu autobusu prvního v roce 2002. V současné době už tato "veřejná služba" nabyla neskutečných rozměrů:
Zatím ji provozuje ČSAD, na ní se tlačí jakési vekslácké sdružení, ceny vypočítává nějaká POVEDená firma, vše pod ochranou krajského úřadu a každý by z toho balíčku chtěl něco urvat. Pak je mě velice líto iniciátorů zmíněné petice, jak snadno své úsilí promrhali. Oč zajímavější mohlo být téma získat do vlastnictví obce bývalou hospodu, kde se nabízí neskutečné množství způsobů jejího využití, ale z pohledu představitelů obce je nejdůležitější snaha o shromažďování důvodů proč to nejde. Třeba by jim tlak petice pomohl.
A ještě drobnou perličku: Proč asi píplmetry nezaznamenávají téměř každodenní účast ve veřejné dopravě jedné z horujících podporovatelek petice?